Gratis dla klienta w postaci przypinki reklamowej

Gratis dla klienta w postaci przypinki reklamowej

Jeśli prowadzimy sklep internetowy zapewne dobrze wiemy, jaka część klientów wraca do nas po dokonaniu pierwszych zakupów. Jeśli tego nie robią, nie zawsze jest to wina naszego asortymentu czy niezadowolenia z jakości obsługi. Co zrobić, by zwiększyć szansę, aby klient do nas wrócił? Sposobów na to jest całkiem sporo, a jednym z nich mogą być niewielkie gratisy reklamowe, jak przypinki czy słodycze reklamowe. Więcej dowiesz się w dalszej części artykułu.

Miła i rzeczowa obsługa oraz udogodnienia w sklepie

Chcąc przypodobać się klientowi, nasz sklep musi mu zapaść w pamięć, i o to właśnie powinniśmy zadbać już od momentu pierwszego kontaktu z nim. Przede wszystkim, stawiać na jakość nie tylko asortymentu, ale też obsługi. Jeśli kontaktujemy się z nim mailowo, róbmy to w miły i rzeczowy sposób. Stawiając sklep internetowy postawmy się na miejscu klienta i zróbmy wszystko, by proces zakupu był jak najłatwiejszy. Dajmy mu do wyboru kilka metod płatności i dostawy. Pozostawmy dane do kontaktu w widocznym miejscu.

Program lojalnościowy i gratisy – na przykład przypinki

Bardzo dobrą techniką zatrzymującą klientów na dłużej jest program lojalnościowy i zbieranie punktów, które później będzie można wymienić na produkty. Niewątpliwie w pewnym sensie przywiązuje to klienta do sklepu i sprawia, że łatwiej podjąć mu decyzję o powrocie do sklepu. Tym samym będzie on ponawiał zakupy u nas, a nie udawał się do konkurencji

Zróbmy wszystko, aby klient nas dobrze zapamiętał. Dodajmy do zakupów gratisy: cukierki czy przypinki reklamowe do zamówień o mniejszej wartości. Do tych droższych możemy dodać torby i dopięte do nich przypinki z własnym nadrukiem. Jeśli będą to przedmioty użytkowe, klient będzie często widział nasze logo i przy okazji następnych zakupów przypomni sobie o naszym sklepie. Gdzie kupić przypinki reklamowe z nadrukiem? Online w sklepie Buttonfly sięgniesz po przypinki na zamówienie i jest to naprawdę niski koszt, który warto ponieść, by zostać dobrze zapamiętanym przez klienta. Nic nie nastraja tak dobrze jak niespodziewane gratisy. Pozytywnej reakcji ze strony klienta można więc być w takiej sytuacji niemal pewnym.

Previous post Kristen Stewart na Czerwonym Dywanie 78. MFF w Wenecji: Odważny wybór mody
Next post Ogień pojawił się w środku nocy. Nie żyje 60-latka